Pastāvīgo klientu trūkums, atkarība no pasažieru plūsmas un sezonalitātes bieži vien piespiež cilvēkus aiziet no šāda darba. Līdz ar krīzes iestāšanos viss kļuvis vēl sliktāk. Pasažieri vienkārši taupa un neko nepērk.
“Duty free” veikalu ziedu laiki bija pašā to sākuma posmā. Sākumā cilvēki domāja, ka labāk preci pirkt tajos, jo nebūs nekādu pakaļdarinājumu. Patiesībā labos pilsētas centra veikalos preces ir tieši tādas pašas. Pakaļdarinājumu gan šeit nav. To gan es garantēju.
Parasti prece nonāk vispirms pie izplatītāja, tad tas sadala preci pa veikaliem tai skaitā arī uz “Duty free” veikaliem.”
Reklāma dara savu darbu, bet cilvēki, tai noticot, nedomājot pērk „lētas” dārgās preces. Dzenoties pēc lētuma, mēs nepamanām, cik veikli mūs darboņi apšmauc. Skaistā pasaka par “Duty free” izrādījās tikai mīts.
Starp citu, nekā jauna. Tā tas ir bijis vienmēr un būs līdz tam laikam, kamēr vien būs pircēji.
Avots
Iepriekšējais raksts