Kāda portāla “Facebook” lietotāja dalījusies ar rūgtu pieredzi, lidojota ar AirBaltic:
airBaltic čau! ( es atļaušos uz Tu pēc mūsu šīs dienas ciešā kontakta)
Paldies par viesnīcas numuru Budapeštā, kuru man apmaksājat (cerams, ka rīt nebūs pārsteiguma rēķins) par izmešanu no reisa uz Rīgu.
Pārpildīta lidmašīna, kādam bija jāizlido ārā un kāpēc ne gan man? Pārdevāt pārāk daudz biļetes- ak kam negadās. Bizness paliek bizness. Tiem tūristiem (vīriešiem- lai gan tam laikam nav nozīmes) noteikti vajadzēja šovakar lidot uz Rīgu. No sarunām dzirdēju, ka jāapskata Vecrīga. (Svarīgi, nav ko pat apspriest). Mani Jūs atstājāt aiz borta. Pēc tam nejauši nozaudējāt bagāžu, kad paziņojāt, ka vienīgā nelidošu. Vai cik jauki- pēc kāda brīža tomēr atradāt (satraukums bija manāms. Kaut kā stulbi sanāktu- izsēdināt un vēl bagāžu nozaudēt vienai un tai pašai pasažierei) Pēc tam teicāt, ka jādodas kaut kur lejā meklēt “ticket service”, lai saņemtu kompensāciju un apmaksātu viesnīcu, bet ak vai- Budapeštas lidostā parādās aizdomīga soma un bumbas draudi- visi par mani aizmirst. Tā nu visbeidzot pēc telefonsarunas ar Jums tomēr man kāds jauks darbinieks palīdz sakārtot nakšņošanu viesnīcā un izteiksmīgi pasniedz kompensācijas saņemšanas kontaktus (piekodinot, ka būšot pašai par to jāatgādina), jo, piemēram, “British Airways” uzreiz izmaksā finansiālu kompensāciju turpat lidostā, bet “Air Baltic” šādu praksi nepiekopj- pašiem jāsazinās. Palikāt aiz borta- paši vainīgi. Bet nu ko dodamies tālāk. Kad bumbas draudi lidostā novērsti un soma izrādījusies nekaitīga, Air Baltic man meklē taksometru uz viesnīcu un izsniedz jaunu biļeti (ar pārsēšanos, 6.00 no rīta), telefonsarunā lidostas darbiniekam apsola man apmaksāt vakariņas. Kad ierodos viesnīcā, tomēr saņemu zvanu, ka esiet pārdomājuši. Oficiāli notika komunikācijas problēma un vakariņas netiekot tomēr apmaksātas.Vakariņas nebūs, bet būšot brokastis. Pēc tam gan skumji piebilzdami, ka pie brokastīm netikšu, jo mani 4.00 no rīta ārā gaidīs taksometrs. Laikam tad sanāk, ka brokastis man oficiāli bija?!
Nu, ko- sūtu mīļus sveicienus. Cerams, ka rīt Jūs mani neizsēdināsiet, lai nesanāk. kā arī Jūsu pasažierei, kuru izsēdinājāt no lidmašīnas, pēc tam uzdāvinājāt lidojuma dāvanu karti, kā kompensāciju un, ak vai, atkal nejauši izsēdinājāt, jo nepamanījāt, ka tā ir tā pati pasažiere.
Kā jau minēju, viesnīca ir jauka. Ļoti mīļi no Jūsu puses. Par sevi es atgādināšu, lai Jums mazāk gribētos pasažierus izmest no reisiem.
Vispār man jau gribētos, lai Jūs padomātu, vai 250 EUR ir objektīva kompensācija no tik liela uzņēmuma, kā airBaltic par cilvēku burtisku izmešanu no viņu plānotā un apmaksātā reisa.
Avots: Facebook