Šonakt Swedbank IT modernizācijas darbi – no rītdienas ar Smart-ID varēs autorizēties, zvanot bankai pa tālruni.
Šonakt, naktī uz 11.maiju no plkst. 00:00 līdz 06:00 notiks ikmēneša IT uzlabojumu ieviešana Swedbank sistēmās, kā rezultātā Swedbank klientiem regulāri tiek piedāvātas jaunas iespējas un uzlabojumi. Darbu laikā naktī iespējami pārtraukumi Swedbank karšu, maksājumu pakalpojumu un internetbankas darbībā.
Piemēram, tiks ieviesti nākamie pilnveidojumi Smart-ID darbībā: tagad Smart-ID lietotāji varēs autorizēties ne tikai Swedbank internetbankā un mobilajā lietotnē, bet arī zvanot bankai pa tālruni 67444444. Turklāt klienti, kuriem ir vairāki aktīvi Smart-ID konti, varēs veikt maksājumus daudz ātrāk un vairs nevajadzēs izvēlēties Smart-ID iekārtu manuāli, jo maksājuma apstiprināšana notiks tajā pašā ierīcē, ar ko notika pieslēgšanās. Savukārt uzņēmumu vadītāji varēs administrēt lietotājus internetbankā ar Smart-ID.
Smart-ID ir jauns ērts veids, kā pieslēgties Swedbank internetbankai vai mobilajai lietotnei – un tagad arī Konsultāciju centram pa tālruni – un lietot bankas pakalpojumus. Tā ir atsevišķa mobilā lietotne, kuras lietošanai jāizveido tikai divi PIN kodi. Šonedēļ Smart-ID sāk izmantot jau 50 000. bankas klients, savukārt transakciju apjoms sasniedza 1 miljonu.
Regulārie sistēmu uzturēšanas darbi tiek veikti naktīs, lai minimizētu neērtību iespējamību. Šādi darbi tiek veikti regulāri, uzturot un pastāvīgi attīstot Swedbank IT sistēmu un mūsdienīgus pakalpojumus klientiem.
Avots: swedbank.lv