Nemaz nerunāsim par eļļas noplūdēm, kas lika domāt, ka dzinējam rit pēdējie kilometri. Ritošā daļa varēja lepoties ar to, ka tajā nebija neviena tehniskām prasībām atbilstoša detaļa. Ne mazāk bēdu atklājās elektrības sistēmā, jo daudzas automašīnas elektriskās sistēmas dzīvoja pilnīgi savu neatkarīgo dzīvi.
Taču punktu pielika riepas. Riepas, ar kurām auto pārdevējs izlaida pircēju no sava plača. Riepas, ar kurām VĪRIETIS izlaida pa saviem vārtiem SIEVIETI! Par nodilumu runāt būtu negodīgi. Vienkārši vairāk nebija kam nodilt. No riepām, kas jau tā bijušas atjaunotas, uz visām pusēm karājās gumijas ļerpatas, atlupuši vasaras sezonai paredzētu protektoru atlikumi, diegi, metāla drātis un jēlgumija, kas vietām spraucās cauri pārdilušajiem kordiem.
Automobiļa vērtība – 2000 eiro. Prognozējamie remonta darbi, ieskaitot dzinēja maiņu, virsbūves metināšanu, auto pārkrāsošanu un visas ritošās daļas restaurāciju – teju divu šādu automobiļu vērtībā. Tam visam klāt vēl nedrošā elektrosistēma.
Protams! Ir aitas – ir cirpēji. Taču tā vairs nav cirpšana. Tā ir skalpa noņemšana. Un ņirgāšanās par sievieti, kas ar sūri grūti sakrāto naudu atnāca pie “džentlmeņa” automobili pirkt!
Godātie kungi! Cienītās dāmas! Nepērciet kaķi maisā. Pieprasiet auto diagnostiku pie sevis izvēlēta meistara! Pieprasiet to PIRMS automobiļa pirkšanas. Un nekādi ne pēc! Šāds veiksmes stāsts ar atpirktu auto, ir viens no tūkstošiem…
Avots: http://www.autodroms.lv