Kāds vīrietis portālā sūdzības.lv ievietojis rakstu! Noteikti izlasi un padalies ar šo ziņu draugiem!
Swedbank – Krāpšana
Vai jums kadreiz ir gadījies, ka iemaksājot naudu Swedbank iemaksas aparātos tiek saskaitīta mazāka summa nekā jus saskaitījāt? Varbūt tie bija 5, 10, 20 eiro un jūs pielāvāt domu ka kļūdījāties saskaitot. Bet ka ir kad naudas summa ko jūs iemaksājat ir 300 eiro 900 eiro vietā? Un pirms tam to naudu pārskaitījāt vairākas reizes? Šāda situācija notika man un par to es gribu jums pastatīt.
Swedbank naudas iemaksas aparāti zog naudu!
Iemaksājot swedbank automātā 900 eiro, tas saskaitīja tikai 300 eiro, kā rezultātā 600 eiro iz pazuduši automatā.
Nekavejoties zvanīju uz Swedbank, konsultants reģistrēja manu sūdzību(izklausijas ta, itka ta viņiem ir ikdiena) un teica ka 10 darbadienu laikā vai nu saņemšu naudu pēc inkasacijas veikšanas no ta automāta vai arī saņemšu īsziņu ar noraidījumu.
Pagāja 10 darbadeinas, īsziņu nesaņemu, piezvanīju atkal uz Swedbank, darbinieks apskatījās maas sudzības statusu un teica ka ir izsūtīta vēstule ar atteikumu un ja es nepiekritu tad varu mēģināt pārsūdzēt.
Abās reizēs zvanot uz Swedbank, konsultanti mēģināja man ieskaidrot ka naudu no naudas iemaksas aparāta var dabūt atpakaļ pirms to pārskaita uz kontu, itka esot divas pogas: “turpināt- pārskaitīt uz kontu” un “atcelt-atgriezt naudu”.
Esmu lietojis vairākus naudas iemaksas aparātus Rīgā un neviens no tiem man nepiedāvāja tādu iespēju! Ir tikai sarkana poga “Cancel” uz tastatūras kuru nospiežot nekas nenotiek.
Avots: sudzibas.lv