Kāda Latvijas populārākā sludinājumu servisa ss.lv lietotāja paudusi milzu neizpratni par portāla attieksmi pret klientiem – kā atbildi uz savu jautājumu viņa saņēmusi draudus “apgriezt kaklu”, ja viņa vēl reizi mēģināšot ievietot sludinājumu.
“Kad centies saņemt skaidrojumu par dažādajām maksām par sludinājumu, tad atbildē var saņemt lūk to, ko redzat pievienotajā attēlā,” sūdzību portālā raksta Rita.
“Man trūkst vārdu, kā šāds uzņēmums var mierīgi turpināt darboties, ar šādu klientu servisu un turpināt mierīgi ņirgāties par cilvēkiem. Ir apnikusi jau šī situācija, ka pirms sludinājuma ievietošanas ir cita cena un pie sludinājuma apmaksas jau parādās pilnīgi cita cena.”
Jāpiebilst, ka pēdējā laikā publicēts ļoti daudz sūdzību par ss.lv darbu. Pārsvarā klienti pauduši sašutumu, kad tiek dzēsti jau apmaksāti sludinājumi, kā arī lietotāju konti.
Avots: nozagts.focus.lv