Ar šodienu ir beidzies aviokompānijas Ryanair “labvēlības” periods attiecībā uz neapmaksāto rokas bagāžu pasažieriem, kas nav iegādājušies prioritāro iekāpšanu, ziņo Independent.ie.
Saskaņā ar jauno rokas bagāžas politiku, kas ir spēkā kopš 1. novembra, šie pasažieri salonā drīkst ņemt tikai nelielu rokassomu, bet par 10 kg bagāžu ir jāsamaksā iepriekš un tā jānodod lidostā.
Lai atvieglotu klientiem pierašanu pie jaunajiem noteikumiem, Ryanair līdz 7.janvārim izsludināja “labvēlības” periodu, kura laikā šīs 10 kg somas varēja nodot pie iekāpšanas vārtiem par pazeminātu cenu – 10 €. Tas ir beidzies un turpmāk, ja pasažieris nebūs iegādājies proioritāro iekāpšanu vai samaksājis par šo somu, viņam būs divas izvēles iespējas:
* nodot to lidostā, samaksājot 20€;
* nodot to pie iekāpšanas vārtiem, samaksājot 25€.
Pēc šīs politikas stāšanās spēkā 1. novembrī, lidsabiedrība paziņoja: “Esam uzdevuši saviem darbiniekiem, kuri apkalpo pasažierus pie iekāpšanas, parādīt saprātīgu pieeju, kamēr klienti pierod pie jaunajiem noteikumiem.”
Tagad aviosabiedrība ir nosūtījusi klientiem e-pasta vēstules, kurās teikts, ka no šodienas pasažieriem, kas nav iegādājušies prioritāro iekāpšanu, par neapmaksātajām 10 kg somām pie iekāpšanas vārtiem tiks piemērota pilna maksa – 25 eiro.
Kopumā Ryanair uzskata, ka jaunā politika ir bijusi veiksmīga un tās rezultātā ir uzlabojusies lidojumu punktualitāte un pasažieriem ir “īsāks iekāpšanas laiks”.
“Mēs esam saņēmuši daudz pozitīvu atsauksmju no mūsu klientiem un lidostām visā Eiropā par to, ka mūsu jaunā bagāžas politika ir samazinājusi lidostu drošības pārbaudes rindas un uzlabojusi iekāpšanas pieredzi,” norādījis lidsabiedrības galvenais mārketinga speciālists Kenny Jacobs.
Taču kādā nesen veiktā patērētāju grupas pētījumā “Ryanair” jau sesto gadu pēc kārtas nosaukta par vissliktāko aviokompāniju, kas apkalpo Lielbritānijas lidostas.