Kāds autovadītājs dalījies ar ārkārtīgi nepatīkamu pieredzi, izejot automašīnas tehnisko apskati Rīgā.
Šoferītis raksta:
“Rīgā veicu tehnisko apskati. Didzis Jakubovs benzīniekam spiež gāzi ar apgriezieniem RPM 4.5 teju 2 min, kur neviens normāls cilvēks nebrauc ar šādiem apgriezieniem, un pēc gāzēšanas noķer un pieraksta augstāko CO % vertību. Ielika 2, pierakstot, ka atgāzu mērījumi ap 10 reižu pārsniedz atļauto vērtību…
Pārbaudes laikā es jautāju:” Ko jūs darāt, ar tādiem apgriezieniem tā nebrauc un tik ilgi nav jātur?”, atbilde bija, ”protokols tāds”.
Vēlāk arī bremzes tika pārbaudītas 3 reizes, cenšoties noraut lielāku starpību starp labo un kreiso pusi. Katru kaktu pārbaudīja… Tāpat visu pārbaudes laiku augstprātīgi klusēja un ne vārda neteica. Dokumentu atmeta, paskaidrojumus nedeva.
Nezinu, vai Jakubovs tiešām tik labs speciālists, ka rūpējas par mašīnas ekoloģiskumu un drošību uz ceļa, var jau būt.
Pie atgāzu mērījumiem, uzreiz iesaku konkrēti apskatīties CO vērtības mērītājā, pirms uzsākta mērīšana, varbūt tur uzreiz rāda vērtību 3 un vairāk, filtri nav iztīrīti vai kā citādi. Tāpat ar mašīnas motoru darbināt visu laiku, kamēr gaidat savu kārtu un nenoslāpēt.
Tāpat ieteiktu tomēr uz telefona mēģināt dokumentēt šīs tehniskās apskates, jo, ja tiešām tik konkrēti tiek meklētas kļūdas, kur to nav, tad var uzreiz pierādīt un prasīt mērījumus veikt citā rindā par to pašu samaksu, tajā pašā dienā.
Pēc pāris nedēļām aizbraucām uz servisu, tur veica mērījumus, vispār 0,02 rādīja, ne vairāk, atgriezāmies TAJĀ PAŠĀ tehniskās apskates rindā, pie TĀ PAŠA APARĀTA, cits cilvēks veica pārbaudi, spiežot uz RPM 2-2.5, vērtības pēkšņi nokrita no Jakubuva noteiktajām 4 uz 0,10… Un viss normā.”
Avots: sudzibas.lv