Sociālā tīklā “Facebook” kāds vīrietis vārdā Roberts padalījās ar ne pārāk patīkamu pieredzi par to, kur izmantoja takša pakalpojumus Rīgā.
Brauciens sākotnēji neizdevās tik veiksmīgs, cik sākotnēji vēlējās.
Roberts raksta:
“Vēlējos ar visiem padalīties ar mūsu atgadījumu šajā naktī.
Tātad, lai nokļūtu mājās, es ar Daniela Loja izmantojām takša aplikāciju.
Šoferis esot klāt, mums piezvanīja.
Tātad īsumā gājām meklēt mūsu taksīti, bet viņš bija nomaldījies, nolēmām iet uz priekšu, lai vieglāk mūs ir pamanīt, paralēli runājot ar šoferi.
Redzam taksi, viņš uzreiz piestāj, mēs uzreiz iekšā – viss forši, pasakam adresi un viņš uzreiz pasaka būs 10€, dotajā brīdi pats biju kunga prātā domāju man tak maksājuma kartiņa piesaistīta aplikācijai, respektīvi noteikta summa līdz noteiktam galamērķim un pēc brauciena naudiņa tika noņemta no mana bankas konta.
Saprotot, ka ir noticis pārpratums, kompānijas Yandex Taxi oficiālais partneris taksometra šoferis uzreiz nodeva pa “mēmajiem”, izmeta mūs ārā, galu galā arī es sapratu, ka biju izsaucis foršo Bolt taksometru.
Aptuveni 10 sekundes pēc izkāpšanas no taksometra, draudzene saprata telefons izslīdējis no kabatas un palicis taksometrā, uz to reaģējot no sava telefona, zvanīju uz draudzenes telefonu, kurš pēkšņi maģijas iespaidā ir izslēgts.
Uzreiz sapratām, ka telefons tiek zagts.
Tieši tajā brīdi ieraugam mūsu īsto taksīti, uz kuru momentāli sākām skriet.
Ātri ielecot taksometrā un pēc 14 izspļautiem nesakarīgiem situācijas izskaidrošanas vārdiem, sākām pakaļdzīšanos.
Taksists ieslēdzot Semīra (no ikoniskā seriāla kobra) režīmu un es iejūtoties pārinieka lomā, sākām domāt, kur šoferis varētu būt aizbraucis.
Tajā brīdi zagļa taksometru neredzējām, bet pēkšņs intuīcijas vadīts pēkšņi pateicu, ka jābrauc pa labi uz Salu tilta (braucām no Vienības gatves ielas) un šeku reku ieraudzīju zagļa taksometra vienu pazīmi, uz antenas bija zila lampiņa.
Uzreiz piebraucām viņam blakus un raidot aptuveni 32 žestus ar rokām, lai brauc malā – apstājas.
Asi reaģējot, es uzreiz no mašīnas lecu ārā, šoferim durvis atveru vaļā, sāku, protams, lamāties tā, ka viss viņa dzimtskoks sajuta teicu, lai atdod telefonu, sākumā tēloja muļķi (bet tajā pašā laikā sejas izteiksme viņam bija sekojoša – KĀDA IESPĒJA, KA VIŅI MANI NOĶĒRA)
Pēc pāris raidījumiem pret viņu, viņš telefonu izmeta ārā pa logu un uzreiz aizlaidās .
Telefons atgūts viss forši un skaisti.
Protams viņš tika noķerts otro reizi, bet šo daļu izlaidīsim (šoreiz pārbijies un ieslēdzies mašīnā).
Katrā ziņā viss beidzās labi un veiksme bija mūsu pusē, bet varēja saprast, ka šādi izrīkojas ne pirmo reizi.
Diemžēl no visa adrenalīna ne es, ne draudzene, ne mans varonis Semīrs (Mūsu šoferītis) neiegaumējām viņa mašīnas VNZ, bet sū*s ar to.
Pēc izskata ap 35 gadus vecs ar brillēm un kalsns.
Cik man zināms, šādi gadījumi ir bijuši ļoti daudz tieši no Yandex Taxi Riga, ka tiek izmantots klienta stāvoklis, tikai šoreiz šim nepaveicās, i atdeva telefonu, I atrāvas.
Veiksme bija mūsu pusē un tas viss pateicoties foršajam, jaukajam un lieliskajam Jurim no BOLT kompānijas.
Juri, Tu esi zelts!!!!!
Atvainojos par drukas kļūdām.
LŪDZU MAX SHARE, LAI TAS NEATKĀRTOTOS.”