Labdien!
Rakstīt šīs rindas mani pamudināja š.g. 12.novembrī plkst. 13,45 notikušais. Izvēlējos veikalā “Alkohols bez uzcenojuma” Rīgā, Vienības gatvē 109 Spānijas vīnu 3 l iepakojumā, samaksāju par preci kasē un devos pie izejas. Nostrādāja signalizācija, liecinot, ka par pirkumu nav samaksāts.
Man apnicis vērt vaļā somu un skaidroties, šādi gadījies jau vairākas reizes. Uz manu atkārtoto lūgumu beidzot sakārtot savu saimniecību un noregulēt koda nolasītāju, kārtējo reizi saņēmu atbildi, ka viss ir kārtībā, varu iet. Lūdzu pasaukt veikala vadītāju – viņas nav. prasīju, vai nav ieteikumu vai sūdzību grāmata – par atbildi tikai smiekli! Varbūt, šīs sūdzība nebūtu, būtu nomierinājies, jo cilvēks jau ir pacietīgs, kaut arī tiek pārkāptas viņa pircēja tiesības. Bet, kad noslēgumā visam pārdevēja smīkņājot nosauca manu sievu par muļķi un teica, ka, ja šeit kas nepatīkot, mēs varot izvēlēties citu veikalu – mans pacietības mērs bija pilns! Pirmdien noteikti nosūtīšu informāciju par šo gadījumu firmas vadībai un Patērētāju tiesību aizsardzības centram. Uzskatu, ka šādus “pārdevējus” ar steigu jāsūta izglītojošos kursos, lai šajā veikalā nebūtu vēl vairāk vīlušos pircēju!
Ilmārs
Kāds vīrietis ar šādu raksu dalās portālā sūdzibas.lv
Avots: sudzibas.lv