Portālā sūdzības.lv publicēts pieredzes stāsts saskaroties ar ”Lieliska Dāvana” servisu. Kādam pasūtītājam dāvana izmaksājusi 86 EUR, taču pie dāvanas tā arī nav izdevies tikt.
Lūk, sūdzības pilnais teksts:
Daudz pētīju ši uzņēmuma mājāslapu un izlēmu nopirkt kartiņu SPA rituāls pārim. Kartiņa nav no lētajiem, maksāja 86 eiro. Nopirku, izlēmām ar vīru aiziet, speciāli paņemām brīvdienas un aizbraucam. Salonā ilgi čakarejas ar kartiņu un beigās pateica, ka nevar to pieņemt, jo tā nav derīga. Brīvdiena bija sabojāta.
Zvanijam uz Lieliska dāvanu, divas dienas nevarejam sazvanīt, neviens necela klausuli, beigām, kad sazvanījam mums atbildēja, ka nekā palidzēt nevar. Rakstijam uz e-pastu vairākas reizes, neatbild jau 2 mēnešus. Miskastē izmesti 86 eiro… Esam joprojām šokā, tik labas atsauksmes Facebook lapā un tādi krāpnieki realitātē.