Nu lūk, tā diena ir pienākusi!
Varu 1:1 salīdzināt situāciju, kas notiek Rīgā un Tallinā, ja remonta darbu dēļ restorānam plānots atslēgt ūdens padevi.
Tallinā (pat nelūdzot dienestu palīdzību) mums tika piegādāta ūdens muca, no kuras mēs varējām saņemt ūdeni visu remonta barba laiku (attēlā).
Rīgā.
Saņemam paziņojumu un, zinot, ka problēma jārisina pašiem, atlokām piedurknes un ķeramies pie darba…
Piektdien 13.01.17. nosūtīju rakstveida lūgumu SIA “Rīgas Ūdens” rast alternatīvas iespējas nodrošināt uzņēmumu ar ūdeni. Atbilde nav saņemt vēl joprojām.
Pirmdien 16.01.17. pulksten 12:01 zvanīju uz Rīgas Ūdeni. Operatore uzklausīja, paskatījās, ka vēstule ir saņemta, painformēja, ka atbildīgā persona esot pusdienās un pēc pusdienām pārzvanīšot man. Ņemot vērā, ka zvanu neesmu saņēmusi, ierēdne pusdieno vēl joprojām.
Otrdien zvanām atkal. Lūk, kā mums jārīkojas:
1- jāzvana uz Avārijas dienestu, jo šī problēma uz viņiem attiecoties
2- pašiem jākolekcionē ūdens, uz ko atbildām, ka uzņēmums ir liels, nespēsim sakolekcionēt tik daudz
3- mums tajā brīdī, kad izbeidzoties ūdens, esot jāzvana uz Avārijas dienestu un jāpasūta cisterna ar ūdeni, kas rindas kārtībā atbraukšot. Mēs uzpildīsim ūdeni, cik fiziski varēsim, cisterna aizbrauks, ja ūdens beigsies atkārtoti, tad mums jāzvana atkārtoti
4- uz mūsu jautājumu, vai nevaram jau šodien pasūtīt ūdens cisternu uz 14.00 (zinot, ka ūdens padeve tiks pārtraukta), saņemam atbildi, ka tāda kārtība neesot paredzēta.
Gribu redzēt rītdien, cik ļoti Rīgas Domei, Rīgas Ūdenim un Avārijas dienestam rūp Rīgas uzņēmēji.
Salīdzinājums bez liekiem komentāriem. Domājiet!
Rīga vs. Tallina
#RigasDome
#RigasUdens
Avots: https://www.facebook.com/linda.liepina.3/posts/1242780292436418?pnref=story