Kāda sieviete piedzīvojusi ļoti nepatīkamu atgadījumu, lidojot ar “AirBaltic” uz Hamburgu. Sieviete biļetes bija iegādājusies jau novembrī , pirms iekāpšanas lidmašīnāsievietei ar mazu bērnu pie rokas paziņots, ka lidot ar šo reisu viņa nevarēs.
Sarmītes lidojums uz Hamburgu bija paredzēts otrajās Lieldienās, 17. aprīlī, izlidojot no lidostas “Rīga” ar aviokompāniju “airBaltic”. Lai gan biļetes tikušas iegādātas jau pērnā gada novembrī, reģistrācija veikta internetā un arī sēdvietas jau iedalītas, īsu mirkli pirms izlidošanas sievietei paziņots, ka lidot konkrētajā reisā viņa tomēr nevarēs.
“Es biju šokā – kādēļ izvēlējās tieši mani ar bērnu nelaist uz borta? Tādēļ, ka esmu sieviete un man līdzās nobijies, bezpalīdzīgs bērns? Kad izmisumā jautāju, ko man darīt, darbinieks ieteica pagaidīt, jo, iespējams, uz reisu neatnāks visi, kas tam pieteikušies. Tā nenotika,” stāsta Sarmīte.
Pēc tam bijis vēl dīvaināk, atceras Sarmīte. Informācijas centrā neviens par konkrēto situāciju neko nezināja, tikai iedeva bukletu, lai uzrakstītu sūdzību.
“Jautāju, ko lai daru? Hamburgā mani gaidīja vīrs ar četrus gadus vecu bērnu. Tad man piedāvāja lidot ar nākamo reisu caur Amsterdamu. Es biju izmisumā – mūs mētāja no viena gala uz otru, līdz beidzot nokļuvām reisā uz Amsterdamu. Esmu šokā par “airBaltic” attieksmi,” stāsta Sarmīte.
Kā pastāstīja “airBaltic” pārstāvis Jānis Vanags, situācija tika risināta:
“Es gribu uzsvērt, ka mēs tiešām ļoti atvainojamies klientam, ka šāda situācija radusies. Mūsu kompānija piedāvāja klientei lidojumu 20 minūtes vēlāk, kā arī kompensāciju 626 eiro apmērā, 313 eiro katram. Mums vēl nav informācijas, vai kompensācija ir pieņemta, bet “airBaltic” vārdā atvainojamies par sagādātajām neērtībām,” komentēja Vanags.
Avots: http://manaoga.lv