Daudzi no mums regulāri iepērkās Latvijas internetveikalos. Tie bieži vien mēģina pievilināt klientus ar pievilcīgām akcijām, izdevīgiem līzinga nosacījumiem utt. Kāds mūsu lasītājs ir iesūtījis savu pieredzi ar vienu no lielāko Latvijas internetveikalu un to piedāvāto bezprocentu līzingu. Kaut arī šis stāsts ir ar labām beigām, iesakam visiem būt uzmanīgiem.
Nesen veicām savā virtuvē remontu un nolēmām ka jānomaina vecā virtuves tehnika. Sadzīves tehnikas meklējumos devāmies pa Latvijas internetveikaliem. Apskatot piedāvājumus vienā no Latvijas lielākajiem internetveikaliem, pamanījām ka tur sadzīves tehnikai tiek piedāvāts bezprocentu līzings. Piezvanot uz informatīvo tālruni tiek noskaidrots ka bezprocentu līzings tiek piedāvāts ja to noformē uz laiku līdz 3 mēnešiem.
Tā kā pirkums plānojās salīdzinošie liels, nolēmām visu pasūtīt vienuviet, lai vieglāk organizēt piegādi utt. Arī 0% līzinga piedāvājums šķita vilinošs, jo atmaksāt būtu iespējams pa daļām, bet tajā pašā laikā nepārmaksājot.
Pēc brīža pasūtījums jau bija nokomplektēts, visas anketas aizpildītas. Atlika vien gaidīt apstiprinājumu no internetvaikala.
Taču liels bija mans pārsteigums saņemot e-pasta vēstuli no veikala par pirkuma apstiprinājumu.
Kā redzams bezprocentu līzings nu vairs nav bezprocentu. Protams, negribētos domāt ka tas tiek darīts tīšām. Taču palaižot garām apstiprinājuma e-pastu, kādam varētu sanākt nepatīkams pārsteigums saņemot pirmo rēķinu!
Par laimi viss tika laicīgi pamanīts un pēc nelielas sarunas ar veikala operatoru, pasūtījums tika anulēts.
Šis raksts nav domāts, kā antireklāma kādam konkrētam internetveikalam. Bet gan kā mudinājums cilvēkiem būt uzmanīgākiem veicot pirkumus internetā.